نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3826
-
الف
+

بازیگر سریال «فراراز زندان« به محافظ مزدور پیوست

«فرانک گریلو» با پیوستن به فلم «محافظ مزدور» هم بازی «رایان رینولدز» و «ساموئل جکسون» شد.

«فرانک گریلو» بازیگر سریال «فرار از زندان» با پیوستن به فلم «محافظ مزدور» هم بازی «رایان رینولدز» و «ساموئل جکسون» شد.

به گزارش آی فیلم2، «فرانک گریلو» بازیگر سریال فرار از زندان برای بازی در قسمت جدید فلم سینمایی «محافظ مزدور» انتخاب شد و در این فلم با «رایان رینولدز» و «ساموئل جکسون» همکاری خواهد کرد؛ «سلما هایک» نیز که سابقه نامزدی در اسکار را نیز دارد در این فلم حضور خواهد داشت.

رایان رینولدز

ساموئل جکسون

قسمت گذشته این فلم که در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود با بودجه ۳۰ میلیون دالری، ۷۵ میلیون دالری در امریکا و در مجموع جهانی ۱۷۶ میلیون فروش داشته است و پیش بینی می شود ساخت سری جدید این فلم از ماه مارچ (حوت ۹۷) شروع شود.

قسمت جدید این فلم سینمایی که همانند قسمت گذشته توسط «پاتریک هیوز» و بر اساس فلمنامه «تام اوکانر» کارگردانی خواهد شد، داستان محافظی به نام میشل برایس (رینولدز) است که توسط جسکون برای انجام ماموریتی دعوت می شود. پیش بینی می شود گریلو در این فلم به عنوان مامور پولیس بین الملل بازی خواهد کرد و به کمک شخصیت‌های این فلم نیاز دارد تا از حملات سایبری در اروپا جلوگیری کند.

گریلو پروژه‌های دیگری نیز در سال ۲۰۱۹ میلادی خواهد داشت، او پیش از این در فلم «دَنی بروک» که در آن مارگارت کوالی نیز بازی کرده است به ایفای نقش پرداخته است؛ این فلم در ۱۹ فبروری (۳۰ دلو) اکران شده بود. او همچنین در فلم «جایگاه رئیس» در مقابل «مل گیبسون» و «نائومی واتس» بازی می کند.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر